دانلود پروژه

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود پروژه

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود مقاله درمورد راهنمای تغذیه برای افرادی که ورزش میکنند

مقاله درمورد راهنمای تغذیه برای افرادی ک ورزش میکنند
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
مقاله درمورد راهنمای تغذیه برای افرادی که ورزش میکنند

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد راهنمای تغذیه برای افرادی ک ورزش میکنند*


راهنمایی در مورد تغذیه برای افرادی که ورزش می کنند :

یک برنامه تغذیه ای با طرح ریزی مناسب که جوابگوی نیازهای ارزش مصرفی و دارای زمان تغذیه مناسب است به عنوان یک پایه. یک برنامه تمرینی خوب را توسعه و تکامل می بحشد. محققین به خوبی نشان داده اند که ورزشکارانی که کالری کافی دریافت نمی کنند و یا مقدار کافی از نوع مواد مغذی مناسب را مصرف نمی کند ممکن است که از تمرین دلزده شوند در حالیکه ورزشکارانی که وعده غذایی مناسب دارند می توانند به بدن خود در سازگاری با تمرین کمک کنند. اغلب انتخاب وعده غذایی کم انرژی در طی تمرین ممکن است که به از دست دادن توده عضلانی. افزایش استعداد برای بیماری و بیش تمرین منجر شود. داشتن تمرین تغذیه خوب به عنوان بخشی از برنامه و راهی برای کمک کردن به سازگاری را تمرین و جلوگیری از بیش تمرینی است. انرژی دریافتی و نیازهای تغذیه ای افراد ورزشکار را بررسی
می نماییم.

انرژی دریافتی :

اولین جنبه برای بهینه کردن تمرین و اجرا از لحاظ تغذیه ای در آماده کردن ورزشکار. مصرف میزانی کافی کالری برای تأمین انرژی مصرف شده است. افرادی که در یک برنامه آمادگی عمومی شرکت دارند (40-30 دقیقه تمرین در روز 3 بار در هفته)
می توانند نیازهای تغذیه ای خود را با وعده غذایی معمولی شامل 2400-1800 کیلوکالری در روز یا حدود 35-25 کیلوکالری برای هر یک کیلو وزن بدن در روز برای افرادی با دامنه وزنی 80-250 کیلوگرمی. برآورده سازند. زیرا مقدار کالری های مصرف شده در تمرین آنها بیشتر از 400-200 کیلوکالری در هر جلسه تمرین
نمی باشد. ولی ورزشکارانی که در تمریناتی با شدت متوسط یعنی 3-2 ساعت در روز و هر هفته 6-5 بار شرکت دارند یا آنهایی که تمریناتی با حجم بالاتر یعنی 6-3 ساعت در روز و 6-5 بار در هفته ممکن است که 200-600 کیلوکالری یا بیشتر در طی یک ساعت تمرین مصرف کنند. به این دلیل کالری مورد نیاز آنها ممکن است به 80-50 کیلوگرم در هر کیلوگرم وزن بدن در روز برسد که این برای افراد در دامنه وزنی 100-50 کیلوگرم قرار دارند به 8000-2500 کیلوکالری انرژی در روز برسد. برای ورزشکاران نخبه و حرفه ای مصرف انرژی در طی یک فعالیت یا رقابت سنگین. ممکن است فوق العاده باشد. برای مثال دوچرخه سواران شرکن کننده در مسابقات تودورفرانس برآورد هزینه انرژی بالاتر از Kcal12000 را داشته اند و این یعنی 200-150 کیلوکالری در هر کیلوگرم وزن آنها در روز برای یک دامنه وزنی 80-60 کیلوگرم است. به علاوه میزان کالری مورد نیاز برای افراد قوی جثه بین 100 الی 150 کیلوگرم ممکن است از با توجه به حجم و شدت مراحل مختلف تمرین از 600 تا 12000 کیلوکالری در روز تغییر کند.

همچنین متخصصین فیزیولوژی تمرین و تغذیه اعتقاد دارند که ورزشکاران می توانند نیازهای خود به انرژی را به سادگی با در نظر گرفتن یک وعده غذائی متعادل برطرف سازند، اغلب برای وزرشکارانی که جثه قوی تر دارند یا ورزشکاران درگیر در تمرینات با حجم و شدت بالا غذا خوردن کافی و همسو با رفع نیازهای انرژی خود. خیلی مشکل است. مصرف غذای ناکافی در تمرینات، اغلب به از دست دادن وزن قابل توجهی (از دست توده عضلانی) و بیماری منجر می شود که این خود یکی از فرضیه های فیزیکی و فیزیولوژیکی برای بیش تمرینی و کاهش اجرا است. تجزیه و تحلیل های بیشتر در مورد وعده غذایی ورزشکاران ثابت کرده است که بسیاری از ورزشکاران در طی فعالیت روند میزان انرژی دریافتی کمتر نسبت به میزان انرژی مصرفی را دارند که باعث یک تعادل منفی انرژی می شود. جامعه‌های مستعد این پدیده شامل دوندگان. دوچرخه سواران. شناگران. سه گانه روها. ژیمناست ها. اسکیت بازان. ورزشکاران رقص. کشتی گیران. مشت بازان و ورزشکارانی که می خواهند سریعاً وزن بدن خود را کم کنند. می شود.به علاوه میزان بالائی از وقوع بد مزاجی و بی نظمی در غذا خوردن برای زنان، گزارش شده است.

یقیناً برای متخصصین فیزیولوژی تمرین که با ورزشکاران کار می کنند مهم است که آنها غذای خوب و انرژی کافی برای برآورد ساختن افزایش مقدار انرژی و حفظ وزن بدن خود داشته باشند. همچنین در واقع شدت تمرین اغلب باعث کوربینی اشتها و یا الگوهای گرسنگی می شود به گونه ای که بسیاری از ورزشکاران در این شرایط. احساس گرسنگی و اشتهای خوردن ندارند. برخی از ورزشکاران میل به تمرین کردن تا ساعت ها بعد از غذا خوردن ندارند زیرا احساس پر شدن معده بیشتر به اختلالات معده نیز می انجامد. از این فراتر بر اثر جداول زمانی مربوط به مسافرت و تمرین ممکن است که محدودیت دسترسی به غذا و یا انواع غذاهای ورزشکاران را به یک نوع غذا خوردن عادت دهد. این بدان معنی است که باید مراقب بود که طرح
زمان های غذا خوردن متناسب با نوع تمرین باشد همچنین که باید اطمینان حاصل کرد که ورزشکاران دسترسی کافی به میزان زیادی از غذاها در طول روز برای مصرف میان وعده داشته باشند. به این دلیل متخصصین تغذیه ورزشی اغلب رژیم غذایی 4 الی 6 وعده در روز و غذای حاضری به عنوان مبانی وعده را برای برآورده ساختن نیازهای انرژی فرد در نظر می گیرند. استفاده از مواد مغذی پر انرژی و مکمل های قندی ـ پروتئینی با کالری زیاد یک روش مؤثر برای ورزشکاران در جهت تکمیل تغذیه خود همسو با حفظ انرژی دریافتی در طی تمرین. مهیا می سازد.


دانلود نمونه سوال دینی هفتم

نمونه سوال دینی هفتم
دسته بندی نمونه سوالات
فرمت فایل zip
حجم فایل 9 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
نمونه سوال دینی هفتم

فروشنده فایل

کد کاربری 4604

نمونه سوال نوبت اول هفتم


دانلود چگونه تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان پایه دبیرستان

چگونه تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان پایه دبیرستان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 449 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
چگونه تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان پایه دبیرستان

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

چکیده :

پژوهش در عمل یک روش بسیار مفید برای حل مشکلات در امر آموزش و پرورش می باشد به همین خاطر در این روش دبیر نقش محوری دارد . دبیران باید سعی کنند خودشان مشکلاتشان را با دانش آموزان حل نمایند . زیرا آنها هستند که با دانش اموزان مواجه هستند و روحیات و استعداد آن را می شناسند و با تلاش خود و به کارگیری روش های مختلف می توانند مشکلات موردی یا کلی خود را با دانش آموزان رفع نمایند . تحقیق حاضر حاصل تلاش اینجانب در حل مشکل کلی درس دینی آموزشگاه ..… دوره … متوسطه . .. شهرستان ... در سال تحصیلی .. به وسیله به اجرا در آوردن طرح همیار معلم می باشد .

دانش آموزان اظهار داشتند ؛ در سالهای گذشته دبیران خودشان درس می دادند و سوالاتی را به عنوان سوال امتحانی به ما می دادند . اینجانب با بکار گیری روشهای مختلف در نهایت موفق به استفاده از روش همیار معلم شدم که آنها با مطالعه ی کم در منزل و تلاش بیشتر در کلاس توانستند نتیجه ی مطلوب بگیرند . بطوری که همه ی آنها از این روش رضایت کامل داشتند حتی خانواده های آنها نیز از این وضعیت خشنودند . چرا که انگیزه برای درس خواندن خصوصاً مسائل دینی در آنها تقویت شده بود . و نمرات امتحانی آنها نیز دلیل روشن و واضح این مسئله است .


دانلود چگونه دانش آموزان را به مباحث تاریخی علاقه مند سازم

چگونه توانستم دانش آموزان پایه…آموزشگاه را به مباحث تاریخی علاقه مند سازم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 53 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
چگونه دانش آموزان را به مباحث تاریخی علاقه مند سازم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

چکیده :

بسیاری از مورخان، محققان و دانشمندان ایران و جهان با اذعان به علم بودن تاریخ و حتی قبول آن به عنوان مادر علوم نقش قابل توجه و انکارناپذیر تاریخ در زندگی بشر را گوشزد کرده و بر این مسائل اتفاق نظر دارند که تاریخ عبرت آموز بوده و می تواند با یادآوری اشتباهات بزرگ گذشته، انسانیت را از تکرار (لااقل عمدی و اختیاری) آن ها باز دارد. به علاوه تاریخ تجربه گذشته را به تجربه کنونی می افزاید و زندگی را پرمایه تر می کند. اتکا بر تجارب گذشته غالباً اخذ تصمیم را در زندگی روزانه آسان می کند و چونان چراغی برای راه آینده ما عمل می نماید.حس تاریخی لازمه ی حیات و بقای ملت ها به شمار می آید. هر ملتی با اتکا به شخص ها، حماسه ها، کتاب ها، شعرها، یادآوری خطرات و صدمات گذشته، بزرگداشت پیروزی ها و تجلیل از قهرمانان و ... هم در شکل گیری این حس و هم در تقویت هر چه بیش تر و مداوم آن می کوشد. ملت ما و دیگر ملت های بزرگ جهان به اتکای همین حس تاریخی است که در تاریخ دوام آورده اند و در برهه هایی، صاحب آوازه و افتخار شده اند. تضعیف این حس را باید خطری جدی در حیات عالی هر کشور دانست. اینجانب علی بابلی در این اقدام پژوهی سعیم بر این است که بتوانم دانش آموزان کلاسم را به مبحث تاریخ علاقه مند سازم . امید است پژوهش فوق مورد قبول همگان قرار گیرد.


دانلود چگونه به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی دانش آموزان زمینه را برای انحراف آنها از بین بردم

چگونه به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی دانش آموزان زمینه را برای انحراف آنها از بین بردم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 216 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
چگونه به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی دانش آموزان زمینه را برای انحراف آنها از بین بردم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

چکیده

تربیت و شکل ‌گیری شخصیت افراد به ویژه نسل جدید، تحت تأثیر عوامل مختلف درونی، بیرونی و حتی عوامل فوق طبیعی قرار دارد. عوامل گوناگون مؤثر در تربیت، هر کدام در جای خود مهم و دارای درجه خاصی از تأثیر است. در این میان دو عامل خانواده و مدرسه نقش بسیار برجسته ای نسبت به دیگر عوامل دارند و در واقع این دو هستند که شخصیت افراد را شکل می ‌دهند. خانواده نخستین محل تعلیم و تربیت و عرصه‌‌ آموزش برای تمام افراد است. اینجاست که بخش اعظم سلایق و علایق، شخصیت‌ و الگو‌های رفتاری افراد شکل می ‌گیرد. مدرسه به عنوان مکمل خانواده، کانونی است که در آن افراد همراه با تعلیم و کسب معلومات، تربیت می ‌شوند.در مدرسه نیز عوامل مختلفی وجود دارند که در امر تربیت مؤثرند از قبیل برنامه‌ های ‌درسی، مواد آموزشی، سازمان مدرسه و امکانات آموزشی آن؛ ولی هیچ یک از اینها به اندازه معلم، چه به لحاظ آموزشی و چه تربیتی اهمیت ندارد، زیرا این معلم است که به همه‌ آن عوامل جان می‌ بخشد و آنها را سودمند و نتیجه ‌بخش می ‌گرداند. همچنین اوست که نسل ‌ها را به همدیگر ارتباط می‌ دهد، فرهنگ جامعه را حفظ می‌ کند، و در صورت نیاز تغییر می ‌دهد و تکامل می‌ بخشد، به رفتار دانش ‌آموز شکل می دهد و افراد مورد نیاز جامعه را تربیت می‌ کند.

از آنجا که در هر جامعه‌ ای بسته به بینش‌ ها و نگرش‌ های آن جامعه، نوع خاصی از تربیت مورد نظر است، در جامعه‌ دینی، تربیت دینی مورد اهتمام جدی متولیان امر تربیت است. با توجه به اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است و ۹۹% جمعیت آن مسلمان است، تربیت دینیِ نسل جدید یکی از بایسته ‌های وزارت معارف به عنوان نهاد رسمیِ متکفل امر تعلیم و تربیت در کشور، به شمار می‌ رود.

بنا بر این اینجانب … در این اقدام پژوهی تصمیم دارم به بررسی نقش تربیت دینی در دانش آموزان و جلوگیری از انحرافات آنها در آینده بپردازم. امید است پژوهش فوق مورد قبول اصحاب علم و دانش قرار بگیرد.

مقدمه

برای آموزش دین به کودکان اولین چیزی که باید مد نظر داشت و نسبت به آن آگاهی پیدا کرد شناخت روحیات و ویژگیهای کودکان و همچنین شناخت مراحل رشد آنهاست . باید توجه داشت که وجود گرایش دینی در کودکان غیر قابل انکار است . آنها سرشت خداجوی دارند و مفاهیم اساسی دین اسلام نیز اموری هستند که با سرشت کودک سازگاری بوده و اکتسابی نیستند و وظیفه تعلیم و تربیت شکوفا کردن این گرایشات فطری است.1 پس تمایلات فطری کودک کمک کننده است و باید به تفاوتهای فردی کودکان نیز توجه داشت که برخی در یادگیری مطالب سریع تر بوده و برخی کندتر و سطح تفکر کودکان نیز مختلف است ، برخی در پاسخ به سئوالی به تفکر شهودی برمی گردند و برخی در سطح عملیات عینی قرار دارند

دشمنان فرهنگ و تمدن اسلامی کودکان و نوجوانان کشور را هدف گرفته‏اند و برای انحراف آنان سرمایه گذاری کرده‏اند تا اگر بتوانند با منحرف کردن این قشر توانای جامعه، به آسانی به دیگر اهداف برسند. این حساسیت و دغدغه در مورد ایران اسلامی و چندین برابر است؛ زیرا 1. نزدیک به بیست میلیون نفر از جمعیّت کشور، کودک و نوجوان هستند. 2. ایران کشوری است که با سیاست‏ها و تجاوزگری‏های استکبار جهانی و جهان‏خواران مخالف است. برای بر حذر داشتن نوجوانان از شبیخون فرهنگی دشمن و برای تربیت نوجوانانی برومند، توانا، نوآور، با فکر و اندیشه و با غیرت، باید آنان را هدایت کرد و بر این منظور باید با روحیه نوجوان و نیازهای عاطفی و روانی او آشنا شد و زبان ارتباطی مناسب با او را جست و جو کرد.


دانلود چگونه دانش آموزان را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم

چگونه دانش آموزان را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 127 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
چگونه دانش آموزان را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

چکیده

انسانها امروزه در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر زندگی می کنند . و این ارتباطات طوری فواصل مکانی و زمانی را در نوردیده که از دنیا به عنوان دهکده جهانی ذکر می شود. انسانها باید قادر باشند که روابط دوستی با یکدیگر برقرار نمایند ، حداقل این ارتباط رابطه ی انسانی است که پیرامون افراد صورت می گیرد. و روابط انسانی عبارت است از: برقراری ارتباط انسانی با افراد از طریق پذیرفتن وجود ، شخصیت وویژگی افراد با تمام تفاوتهای آنان.

شناخت کودک از محیط، ایجاد ارتباط با محیط از بدو تولد آغاز می شود و خانواده به عنوان اوّلین مکان برای اجتماعی کردن کودک محسوب می شود. مدرسه بعد از خانه سعی دارد که به صورت منطقی و منظم فرد را اجتماعی کند. برای این امر از دو طریق عمل می نماید. اوّل این که کودک با ورود به مدرسه باید بداند که وارد جامعه ی بزرگی شده است که دارای قوانین خاص خودش می باشد و او ملزم است که با رعایت این اصول و قوانین با افراد مخاطب خود ارتباط برقرار کند. در مرحله ی دوم دروسی در ارتباط با اجتماعی نمودن دانش آموزان در نظر گرفته شده که سعی دارد کودک درک درستی از جامعه و مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد. وبتواند با کسب مهارتهای لازم اجتماعی جایگاه مناسبی برای خود به عنوان یک فرد مسئول پیدا نماید

اینجانب …. در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم دانش آموزان پایه … آموزشگاه …. را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند نمایم.


دانلود مقاله درمورد دیابت و عواض آن

مقاله درمورد دیابت و عواض آن
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
مقاله درمورد دیابت و عواض آن

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد دیابت و عواض آن*

دیابت دوران بارداری، ضریب هوشی را کاهش می دهد

آسیبهای مغزی و کاهش ضریب خوشی در سنین بالا، ناشی از عوارض دیابت در دوران بارداری است. دکتر محسن خوش نیست، فوق تخصص غدد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب، اظهار کرد: مهمرتین عارضه دیابت در دوران بارداری، افزایش وزن جنین یا ماکروزومی است، که با وزن بیش از 4 هزار گرم در هنگام تولد همراه است و متعاقب آن احتمال ضربات و تروماهای زایمانی شامل در رفتگی شانه، آسیب اعصاب اندام های فوقانی و فلج شبکه های عصبی اندام فوقانی افزایش می یابد.

وی تاکید کرد:مرگ ناگهانی چنین در ماههای آخر بارداری، از دیگر عوارض قند خون کنترل نشده در دوران باردری است. میزان شیوع دیابت در دوران بارداری در جوامع مختلف تا 14 درصد گزارش شده، و به دلیل آن که با عوارض زیادی برای مادر و جنین همراه است، امروزه توصیه می شود همه زنان در دوران بارداری از نظر قند خون آزمایش شوند. عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد:دیابت در دوران بارداری با علایم ظاهری همراه نیست؛ بنابراین برای تشخیص این بیماری، تست قند خون در هفته های 24 تا 28 بارداری ضروری است. در این تست پس از مصرف 50 گرم گلوکز، قند خون ارزیابی می شود؛ در صورتی که قند خون بالاتر از 130 گزارش شود، تستهای تکمیلی تر همچون تست تحمل گلوکز به عمل می آید و پس از اثبات دیابت، به درمان آن مبادرت می ورزند.

دکتر خوش نیت تصریح کرد: داروی مجاز در دوران بارداری «انسولین» است و زنان باردار، مجاز به استفاده از قرصهای خوراکی نیستند.در صورتی که زنان باردار پیش از لقاح، قند خون کنترل نشده داشته باشند، احتمال بروز ناهنجاری های جنین در سیستم قلبی و عروقی، عصبی و اسکلتی وجود دارد.

به گفته وی، مادران چاق و ارادی که سابقه فامیلی دیابت در بستگان درجه اول خود دارند و نیز کسانی که سابقه جنین درشت، دوبار سقط و مرده زایی دارند، بیشتر در معرض ابتلا به دیابت دوران بارداری قرار دارند. به دلیل عوارضی مظیر چاقی، دیابت نوجوانان و عوارض مامایی در حین تولد و پس از آن ضروری است دیابت بارداری خیلی سریع تشخیص داده شود و به طور دقیق درمان گردد.

دتر خوش نیت در خاتمه خاطرنشان کرد: علت دیابت در دوران بارداری ، ناشی از یک نارسایی خفبف در لوزالمعده است. در این دوران، هورمون های زیادی ترشح می شوند که ضد انسولین هستند، در صورتی که لوزالمعده مادر نتواند به مقدار زیاد انسولین ترشح کند، قند خون افزایش می یابد.

دوشنبه 4 خرداد 1383-4ربیع الثانی 1425-شماره2388

دیابت و آلزایمر

محققان مرکز طب دانشگاه «راشل» در شیکاگو با مطالعه بیش از 800 نفر در یک دوره پنج ساله به این نتیجه رسیدند که ابتلا به دیابت خطر بروز آلزایمر را تا 65 درصد افزایش می دهد. متخصصان انگلیسی اعلام کردند که برای شناسایی نحوه ارتباط میان دیابت و افزایش خطر بروز آلزایمر مطالعات بیستری باید انجام گیرد.

در طول این پژوهش ها 151 بیمار مبتلا به آلزایمر شناسایی شدند که از این میان 31نفر به دیابت مبتلا بودند.

به گفته این محققان ابتلا به دیابت با افت فعالیت برخی از سیستم های درکی مغز رابطه مستقیم دارد. همچنین همزمان با سایر حالت ها فشار خون بالا و کلسترول خون بالا از فاکتورهای اصلی افزایش احتمال بروز آلزایمر محسوب می شوند.


گرد آورنده:الهام زمانیان

نشانه ها و تشخیص های دیابت نوع 1

نشانه ها، علائم دیابت نوع یک با افزایش مقدار گلوکز در خون ارتباط دارد، یک شرایطی، که منجر به هیپرگلیسمی می شود. بیشتر افرادی که دچار دیابت نوع یک هستند نشانه هایی دارند که آنفا را مجبور می کند توجهات پزشکی را جستجو کنند.

معمولترین نشانه های دیابت نوع یک مثال:

- افزایش ادرار

- افزایش تشنگی

- از دست دادن وزن علی رغم افزایش اشتها

- نشانه های دیگر شامل خستگی افزایش مستعد ابتلا به عفونتها

چگونه دیابت نوع یک را تشخیص دهیم؟

بیشترین افرادی که دچار دیابت نوع یک هستند تشخیص داده می شوند با پیشرفت نشانه ها در یک ماه. با عنوان نمونه زمانیکه نشانه ها مبهم می شوند، ان ممکن است طول بکشد در تشخیص دیابت نوع یک. آزمایش برای دیابت مثال نمونه خون و نشانه های جاری و اندازه گیری سطح گلوکز (قند) خون.


دانلود کسب درامد از اینترنت ماهیانه 8 میلیون تومان

کسب درامد از اینترنت ماهیانه 8 میلیون با پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی بازگشت وجه
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 11374 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
کسب درامد از اینترنت ماهیانه 8 میلیون تومان

فروشنده فایل

کد کاربری 4611

کسب درامداز اینترنت ماهیانه8میلیون تومان

اپدیت جدید 1 شهریور 1395

مناسب برای تمامی افراد با هر سن و دانشی

80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما

و فقط تا پایان این هفته

قیمت با 80% تخفیف=10000 تومان

این فرصت هرگز تکرار نخواهد شد عجله کنید

تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ

دو دقیقه خواندش وقتت را میگیرد اما همین دو دقیقه میتواند زندگیت را عوض کند :

نکته مهم:

با این پکیج شما هرگز نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی و یا پی تی سی و یا زیرمجموعه گیری نخواهید داشت . ما در این پکیج از شما نخواهیم خواست که با چنین سایتهایی کار کنید . ضمنا شما به هیچ عنوان با خارجیها نیز کار نخواهید کرد . درآمد شما از اینترنت و از همین ایران خودمان به دست می آید و مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به انجام کارهای غیر عرف و یا غیر شرعی نخواهید داشت و درآمد شما کاملا قانونی خواهد بود .بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست .

روزانه سوالات زیادی برای جیمیل بنده ارسال میکنند

ومی گویند: ایا کسب درامد از اینترنت امکان داره؟

بله کسب درامد از اینترنت خیلی راحته و کاملا تضمینیه

بنده هم وقتی اسم کسب درامدازاینترنت شنیدم حس شما

را داشتم و فکر میکردم که کاملا دروغه ولی خیلی تمایل

داشتم که این روش رو یاد بگیرم و یک حسی به من میگفت

که به وسیله ی این روش به درامد خوبی خواهم رسید پس

ابتدا با اساتید بزرگ مشورت کردم چیز زیادی نمی دانستند

ولی من ناامید نشدم و چنیدن اموزش از سایت های خارجی

خریدم و پس از2سال روش کسب درامداز اینترنت رو یاد گرفتم

البته ناگفته نماندمیلیون ها تومان پول برای خرید این اموزشها

خرج کردم و تمام سرمایه بنده تمام شد اما خوشبختانه

بعد از اینکه این روش رو یادگرفتم بدون سرمایه در یک ماه

100میلیون تومان درامدکسب کردم و هر ماه میزان درامدبنده

بیشتر میشد سپس تصمیم گرفتم با تهیه این پکیج این روش ها

را به هم وطنانم اموزش بدم.

خبر خوش: شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز طی میکنید

توجه:این بسته فقط نیاز به صرف وقت 1الی2ساعت وقت درروزدارد و به سرمایه و دانش خاصی نیاز ندارد

ایا میدانسته اید چرا دیگر سایت ها نتوانسته اند اموزش های لازم را به شمابدهند؟حقیقت این است که این سایتها خودشان هم رمز و رموز کسب درامد ازاینترنت را نمیدانند وخودشان هم نتوانسته اند درامد چندانی از اینترنت کسب کنند پس چگونه می خواهند به شمااموزش دهدند که کسب درامد کنید؟

اثبات کسب درامد به شیوه ی یکی از روش های موجود در بسته

نکته :قیمت این اموزش از قیمت یک پیتزا هم کمتر است ایاخرید یک عدد پیتزا برای اینده ی شما مفیدتر است یا این بسته؟

توجه*قیمت کم این اموزش نشانه ی بی محتوابودن ان نیست بلکه فقط به علت درخواست های زیادی است که به جیمیل بنده ارسال میشه.

بخشی از سوالات راجب این بسته که روزانه بسیاری از دوستان از بنده میپرسند:

1.مقداردرامدی که ازاین پکیج به دست می اید چقدراست؟کسب درامد از این پکیج به شما بستگی دارد مثلا اگر روزانه یک ساعت وقت صرف کنیددرماه8میلیون تومان کسب میکنید ولی اگر شما 2 الی 3 ساعت وقت صرف این بسته کنید درامد شما بین11 تا 14 میلیون تومان خواهد بود.

2. چند روز پس از خرید این بسته کسب درامد شروع میشود؟ پس از یک روز خرید و کار با این بسته کسب درامدشماشروع میشود

3.ایا من برای همیشه باید با این بسته کار کنم ؟

خیر شما پس از صرف 2 ماه استفاده از این پکیج دیگر نیاز به استفاده از روش های این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درامدثابت خود را دارید وحتی اگر روز ها وارداینترنت نشوید باز هم درامد ثابت خود را دارید

4.ایا این پکیج نیاز منددانش و وسایل خاصی برای درامد دارد؟ خیرشمافقط به یک کامپیوتر یا موبایل ویک اینترنت نیاز دارید حتما هم لازم نیست اینترنت پر سرعت باشد

5.من دانش خاصی در این زمینه ندارم باز هم میتوانم درامد داشته باشم؟این بسته متناسب برای تمام سنین و تمام افراد هست و اصلا نیازی نیست که دانشی در این زمینه داشته باشید

6.بنده فایلی برای فروش ندارم میتوانم کسب درامد کنم؟

برای اولین بار شما میتوانید فایل های ما را بفروش برسانید بدون اینکه پورسانت به ما پرداخت کنید همچنین درون این بسته اموزش ساخت 100 محصول پر فروش رو براتون قرار داده ایم که به راحتی می توانیدمحصول پرفروش تولیدکنید

7.درامدی که از این بسته بدست می اورم چگونه به دست من میرسد؟درامد شما بدون هیچ واسته ای مستقیما به حساب بانکی شما ارسال میشود

8.گارانتی این بسته چگونه است؟

اگر شما در ماه اول کمتر از 8 میلیون درامد داشتید به راحتی میتوانید از گارانتی بسته استفاده کنید و وجه پرداختی که صرف خرید این بسته کرده اید را پس بگیرید

9. این اموزش چگونه بدست من میرسد؟

شما پس از پرداخت مبلغ بسته لینک دانلود را دریافت میکنید

بخشی از نظرات دوستان عزیز

که از طریق جیمیل برای بنده ارسال کردن

علی ازمون:

من ماهیانه درامد 9 میلیون تا 11 میلیون از طریق

بسته شما دارم و از شما تشکر میکنم

مهدی تقربی:

این بسته عالیییییییییییییییییییییییییه

علی محمدی :

من دانش اموزم ولی دارم با این بسته کار می کنم و دارمدی ثابت 7 میلیون تومان در ماه دارم ممنون از شما

رضا زابلی:

من فقط یک ساعت از وقتمو صرف کار با این بسته می کنم ولی درامدی ماهیانه 8 و نیم میلیون دارم با تشکر از شما

مرضیه سرافراز:

این پکیج نمرش 20 هست

علی شاطرکهکی:

من3تا اموزش کسب درامدازسایت ها ی دیگرخریدم ولی هیچ درامدی کسب نکردم ولی پس از اینکه دوستم این بسته رو به من معرفی کرد بسته رو خریدم و درامد ماهیانه از 7 میلیون تا 9 میلیون از اینترنت دارم و کاملا راضی ام

سارا مجیدپور:

بنده از شما و تیم پشتیبانی شما تشکر می کنم این بسته عالیه من درامدی ماهیانه 13 میلیون از طریق این بسته دارم با اینکه درامد از اینترنت شغل دوم بنده هست

تصمیم با شماست

شما هم میتوانید به جمع کسانی بپیوندیدکه

این اموزش را خریده اند و به درامد میلیونی رسیده اند.

100%گارانتی برگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ

*با پشتیبانی 24 ساعته*


قابل پرداخت با تمامی کارت های بانکی


دانلود مقاله در مورد دست مصنوعی

مقاله در مورد دست مصنوعی
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
مقاله در مورد دست مصنوعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله در مورد دست مصنوعی*

مقدمه

انسان از دیر باز در جستجوی رفع معلولیت خویش بوده است و برای معلولیت عضوهایی مانند دست و پا،قطعات چوب و فلز را برای جایگزینی این اعضا استفاده نموده است.اما بطور مشخص پیشرفت تکنیک طراحی پروتز دست به روش الکتریکی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز گردیده است.

فعالیت ساخت اندامهای مصنوعی (Artifitial organs) بیشتر مقارن با جنگهای بزرگ یا بعد آن بوده است که تعداد زیادی از جوانان قوی و نیرومند در صحنه های نبرد و یا مردم معمولی درزمان بمباران شهرها و یا در حین عمل جراحی دچار قطعی عضو می شوند و نیاز مبرم به اندام مصنوعی پیدا می کنند.

برای یک نوع اولیه، که به پای چوبی (peg-leg) یا دست چنگکی (Hook Hand) معروف بود، تاریخ 1866 ذکر گردیده است. بعد از جنگ جهانی دوم و با توجه به تعداد زیاد معلولین نوع دیگری از اندام مصنوعی بنام پروتز متصل به کابل cable connected prostheses طراحی وساخته شد کابل موجود در این پروتز به منظور محکم کردن انتهای اندام به سوکت (socket) و همچنین لنگر انداختن کابلهای عمل کننده بکار میرفت.

در معلولین زیربازو (Below-ElbowAmputtes) چرخش شانه سبب کوتاه شدن کابل وباز شدن انتهای وسیله ی چنگکی شکل می شود و در معلولین بالای بازو (Above-1bow Amputees) براساس اینکه مفصل آرنج به وسیله کابل دیگری با حرکت بالارفتن شانه قفل شده است باشد با حرکت چرخشی شانه می توان دو حرکت باز شدن وسیله یا جمع کردن آرنج را انجام داد.

در 1948 R.Ritter یک پروتز مایوالکتریک دست را بنمایش گذاشت تا کارگرانی که در کارخانه دچار نقض عضو شده اند از آن استفاده کنند ولی استقبالی از این پروتز صورت نگرفت و باید توجه داشت که مطلوب بودن پروتزهای سنتی دست، در مجموع کم است.

ویتالی (VITALLY) و دستیارانش طی بررسی گزارشی داند که هفتاد درصد معلولین دست، این پروتزها را نپذیرفته اند این نتیجه شگفت انگیز را می توان چنین توجیه کرد که فقدان یک دست زندگی انسان را مختل نمی کند ومانع کارایی آن نمی شود البته معلولیت بنحوی سبب محدود شدن به زحمت افتادن وفشار روانی می گردد، اما اگر پروتز فایده قابل توجهی برای معلول نداشته باشد او ترجیح میدهد که بدون استفاده از ان به زندگی خود ادامه دهد، بخصوص اینکه ا ستفاده از آن برای او مشکل ظاهری و نحوه بکارگیری آن باعث جلب توجه دیگران شود.البته در جهت رسیدن به فایده های بیشتر در دست مصنوعی، پس از توسعه تکنولوژی الکترونیک مسئله استفاده از سیگنالهای مایوالکتریک در کنترل دست مصنوعی مطرح گردید.

تحقیقات اولیه توسط Reltter و در ادامه آن korbinsky در شوروی منجر به ارائه اولین سیستم کنترل مایوالکتریکی با کاربرد کلینیکی گردید واز آن پس تاکنون در کشورهای مختلف جهان از قبیل کانادا- سوئد- یوگسلاوی-ایتالیا-آمریکا –انگلستان به طراحی و اصلاح سیستم کنترل مایوالکتریک در پروتزهای دست پرداختها ند ودر این طراحی ها سیگنال ورودی الکترومایوگرام نقش کنترل کننده ON/OFF را برای راه اندازی موتور محرکه پروتز دارد.

در این روش ساده از الگوریتم های شناخته الگو وروش های پیچیده پردازش سیگنال استفاده نمی گردد بلکه از هر محل الکترود برای کنترل تنها یک حرکت استفاده می شود.

هم اکنون این روشها بطور موفقیت آمیزی برای طراحی وساخت پروتزهای دست مورد استفاده واقع شده اند. بخصوص در مواردیکه یک یا دو حرکت مورد نظر باشد، این پروتزها توسط معلولین بکار گرفته شده اند.

یک پروتز دست مصنوعی برای اینکه بتواند بخوبی و بطور کلینیکی توسط معلولین پذیرفته شود باید دارای خصوصیاتی باشد که در بسیاری از موارد از نظر تکنولوژی وطراحی با یکدیگر متناقض می باشد برای مثال دست مصنوعی از یک طرف می بایست دارای قیمت و وزن مناسب باشد و حالات زیبایی در آن رعایت گردد و و از یکطرف باید بسادگی قابل کنترل باشد وفرد معلول بایستی بتواند با حداقل خطای ممکن حرکت پیش بینی شده را بدون نیاز به تمرکز فکری زیاد که موجب خستگی وی شود، انجام دهد که معنی پیچیده شدن بیشتر سیستم، گرانی و پرمصرف بودن آن وسنگینی پروتز می باشد.

یک پروتز دست باید حتی المقدور حرکات عملکرد آن شبیه دست سالم بوده و نسبت به دستورالعمل های ارسالی از سوی فرد معلول بلادرنگ عمل نماید وبطور کلی یک پروتز دست نه فقط بر مبنای شاخص های مکانیکی بلکه براساس اینکه در مجموع سیستم انسان- ماشین قابل قبول واقع گردد، مورد ارزیابی وقضاوت قرار میگرد.

پیچیدگی عملکرد پروتز دست مصنوعی در قدم اول مستقیما متناسب با مقدارو سطح معلولیت دست می باشد زیرا که با افزایش سطح معلولیت پروتیز می بایست قادر به انجام توابع حرکتی پیچیده تری باشد.

از اولین دستهای ساخته شده تا دستهای نوین امروزی، دو حرکت عمده به چشم می خورد:


یکی شناخت دست طبیعی و چگونگی عملکرد آن ودیگری کنترل حرکت

اولین حرکت منجر به ساخت دستهای تکامل یافته تر نظر Epp ,EMG گردید وحرکت دوم با توجه به تکنولوژی روز به بهبود کنترل پرداخته است.

با وجود پیشرفت های بسیار در زمینه کنترل دستهای تولید شده امروزی فاقد کنترل کننده های نوین می باشد زیرا:

1-بکارگیری یک زمینه تئوری در کار عملی به ویژه کاربردهای خاص نیاز به افرادی دارد که در هر دو زمینه آشنایی کافی داشته باشند( نظیر کنترل ومهندسی- پزشکی)

2-دست مدد جو به صورت سیرنتیکی عمل می کند و نظیر ربات حرکات آن از قبل تعریف شده نمی باشد. از این رو در کار کنترل علاوه بر محدویت زمانی (به جهت عملکرد بی ورمک) باید قابلیت یادگیری در سیستم وجود داشته باشد تا در طول زمان بکارگیری دست ساده تر باشد


دانلود مقاله درمورد درمان و مراقبت

مقاله درمورد درمان و مراقبت
دسته بندی پرستاری
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
مقاله درمورد درمان و مراقبت

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درمورد درمان و مراقبت*


درمان و مراقبت

طیفی از مراقبت و درمان ها برای درمان بیماری و ناتوانی استفاده می شوند . این طیف از طب دارای دانش فنی ـ بالا ـ مانند آنچه در بخش مراقبت ویژه ی بیمارستان اعمال می شود ـ تا درمانهایی که برای ناتوانی مورد استفاده اند متغیر است به علاوه درمانهای مکمل مانند سیپروپراکتیک و طب سوزنی در حال حاضر به صورت گسترده استفاده می شوند .

درمان فوریت های طبی مانند ایست قلبی را ممکن است بتوان در محل حادثه توسط پیرا پزشکان با استفاده از تجهیزات نگهدارنده ی حیات و روش های احیاء درمان کرد مفاصل سفت و ضعف عضله را می توان با روشهای جسمانی مانند ماساژ و تمرین درمان کرد این روش ها به طور معمول بخشی از برنامه ی فیزیوتراپی را تشکیل می‌دهند .

آموزش هماهنگی کارهای دستی :

بیماری هایی مانند التهاب مفصلی روماتیسمی موجب اختلال در هماهنگی عضلات سست فرد مبتلا می شوند کاردمان می تواند وسایل کمکی عملی مانند شیشه بازکن را مهیا کند .

نحوه انجام طب سوزنی :

در اولین ویزیت با متخصص طب سوزنی او در مورد تاریخچه ی طبی و نحوه زندگی شما می پرسد متخصص طب سوزنی وضعیت شما را با نگاه کردن به زمان و لمس دوازده نبض ـ شش نبض در هر مچ ـ ارزیابی می کند . مطرح می شود که هر نبض اطلاعاتی در مورد سلامت ناحیه خاصی از بدن به دست می دهد اگر متخصص طب سوزنی یک پزشک باشد ، او شما را با انجام معاینه ی فیزیکی و نگاه به سوابق طبی‌تان بررسی خواهد کرد .

متخصص طب سوزنی از شما می خواهد تا لباسهایتان را در بیاورید تا نقاط سوزنی دیده شوند و سپس بر روی یک میز معاینه قرار گیرد . بین شش و دوازده نقطه سوزنی در هر دفعه مورد استفاده قرار می گیرند که بسته به مشکل مربوطه است ـ ممکن است احساس خفیفی از گز گز شدن بهنگام فرو بردن سوزنها احساس شود . ولی یک متخصص طب سوزنی ، سوزنها را چند ثانیه می چرخاند تا نقاط سوزنی را تحریک کند . وقتی سوزنها در محل قرار دارند ممکن است اندکی احساس کرختی و درد خفیف کنید .

پزشکانی که طب سوزنی انجام می دهند ممکن است از تحریک الکتریکی برای تحریک نقاط سوزنی ویژه از طریق سوزنها استفاده کنند .

سوزنها به مدت چند ثانیه تا یک ساعت در محل نگهداشته می شوند ولی زمان معمول در اکثر موارد 30-20 دقیقه است . سپس سوزنها با مهارت و سرعت بیرون آورده می‌شوند .

درمانهای دستکاری کننده :

دستکاری استخوانها و عضلات بمنظور درمان بیماریهای ستون فقرات و مفاصل می‌باشد.

تاریخچه دستکاری به عنوان درمان به اواسط قرن نوزدهم باز می گردد که در آن زمان دو روش جدید بر پایة این عقیده ابداع شد که بسیاری از بیماری ها به دلیل قرارگیری نا صحیح ستون نخاعی می باشد .

از این درمان برای طیف وسیعی از بیماریها استفاده می شود امروزه این دو نوع درمان دستکاری کنند ـ استئوپاتی و چیروپراکتیک ـ به طور عمده برای درمان بیماریهای سیستم عضلانی اسکلت ، بویژه مفاصل و ستون نخاعی استفاده می شوند . اگر چه چیروپراکتیک و استئرپاتی به عنوان دو روش جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند ولی بسیاری از روش های آن ها مشابه یکدیگر می باشند.

در بریتانیا ، استئوپاتی و چیروپراکتیک توسط کنسول های ویژه ای اداره می شوند که در دهة 1990 طرح ریزی شده اند . کنسول ها ، برآموزش و استانداردهای حرفه ای کار آموزان نظارت دارند .

موارد استفاده ی این روش :

در بریتانیا ، بسیاری افراد مبتلا به درد پشت و درد گردن با متخصصین استئوپاتی و سیروپراکتیک مشاوره می کنند . شواهد علمی خوبی وجود دارد که این بیماریها را می‌توان به صورت موفقیت آمیز با هر کدام از دو روش دستکاری کنند درمان کرد . این بیماریها را می توان بصورت موفقیت آمیز با هر کدام از دو روش دستکاری کننده درمانا کرد .

نحوة انجام :

یک درمان گر دستگاری کننده همانند یک پزشک از شما در مورد سوابق طبی نان سؤال می کند پس او شما را معاینه می کند تا تغییرات تون عضلانی و تون پوستی و هرگونه محدودیت در محدودة طبیعت حرکت ستون فقرات شما را ارزیابی کند .

معمولاً در روش چیروپراکتیک ارزیابی با استفاده از عکس های رادیوگرافی انجام می‌شود ولی در روش استئوپاتی کمتر این کار انجام می شود.

معمولاً مشاوره 60-30 دقیقه طول می کشد که بعد از آن برنامة درمانی طرح ریزی می شود ممکن است درمان شامل تعدادی از روش های دستکاری کننده باشد که شناخته شده ترین آنها حرکت هل دادن سریع است که بنام رانش با سرعت بالا ، خوانده می شود . معمولاً چیروپراکتیک به صورت مستقیم برروی ستون مهره کار می کند درحالی که استئوپاتی بر روی اندام بمنظور بهبود در اطراف فصل یا افزایش محدوده ی حرکتی آن استفاده کنند . دوره ی کامل درمان ممکن است چندین هفته طول بکشد و شامل تمریناتی است که باید شما در منزل انجام دهید .