دانلود پروژه

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود پروژه

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود نحوه صحیح مطالعه درس عربی

نحوه صحیح مطالعه درس عربی
دسته بندی جزوه های درسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
نحوه صحیح مطالعه درس عربی

فروشنده فایل

کد کاربری 4584

در این فایل نحوه صحیح مطالعه درس عربی و علاقه مند شدن به آن ارائه شده است.


دانلود دانلود چگونه در درس انشاء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم

دانلودچگونه در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
دانلود چگونه در درس انشاء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

((چکیده)). 3

مقدمه:توصیف وضعیت موجود. 4

گردآوری اطلاعات (شواهد1). 5

چرا دانش آموزان اشتیاق زیادی نسبت به درس انشا ندارند؟. 5

تجزیه وتحلیل اطلاعات. 6

خلاصه ی یافته های اولیه. 6

چند نکته درباره ی نگارش. 7

اصول ومبانی انشا. 7

انواع انشا. 8

معیارهای ارزشیابی. 9

راههای پیشنهادی برای انشا نویسی. 9

چگونگی اجرای راه جدید. 10

گردآوری اطلاعات (شواهد2). 10

نتایج کار به شرح ذیل است: 11

جدیدنظر درروشهای انجام گرفته واعتبار بخشی به آن. 11

نتایج. 12

نتیجه گیری. 13

فهرست منابع. 14

((چکیده))

ضعف وکم کاری که دانش آموزان درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرابرآنداشت که این مسئله رابه صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها رااز یک نواختی خارج سازم.

همین امر باعث شده دست به تحقیق وتنحص دامنه داری بزنم به همین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم که با جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی کردم که ازنظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم.که بامساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد.

همچنین طرح خودرا درانجمن اولیا ومربیان آموزشگاه ودرگروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم.

که درآن جا چندتن ازهمکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرایاریدهند تاشیوه های مختلف تدریس انشا رابه اجرا درآوردیم.

نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود وبعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های انشا به جا گذاشت.


دانلود دانلود چگونه توانستم به پروین در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
دانلود چگونه توانستم به پروین در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

چکیده: 3

کلید واژه :. 3

مقدمه: 4

توصیف و ضعیت موجود: 5

شواهد نوع اول : 6

تجزیه و تحلیل : 7

مداخله (ارائه راهکار). 8

اعتبار بخشی : 10

شواهد نوع دوم. 11

پیشنهادات: 12

منابع و مآخذ مورد استفاده. 13

چکیده:

پزوهش حاضر با مروری از کتابها و ادبیات موجود درباره مشگل عدم قانون پذیری .

ابتدا با ارائه تعریفی از این مشگل به بررسی عوامل بوجود آورنده ‌‌این مشگل و نظریه های مرتبط در رابطه با این موضوع و با ارائه راهکارهایی در این زمینه برای رفع مشگل عدم قانون پذیری پرداخته ایم .


دانلود دانلود چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری تینارا بهبود بخشم

چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری تینارا بهبود بخشم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
دانلود چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری تینارا بهبود بخشم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

چکیده :. 3

واژه های کلیدی:. 3

مقدمه :. 4

توصیف وضعیت موجود. 5

ادبیات و پیشینه ی تحقیق. 6

پس از اجرای راهکارهای فوق نتایج ذیل بدست آمده است: 8

آموزش درست نویسی: 9

گردآوری اطلاعات: 10

تجزیه و تحلیل داده ها. 11

ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز 12

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 14

گردآوری اطلاعات(شواهد دو). 15

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 16

پیشنهادات. 17

منابع :. 18

چکیده :

این پژوهش در سالتحصیلی 91 – 90 در مدرسه ی شهید قاسملو ، روستای گوالان ، منطقه ی زنجانرود انجام شده است. بنده ،آموزگار پایه ی دوم در اوایل سالتحصیلی با دیدن مشق و املای " زهرا " متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم . او در یک کلاس سه پایه ی مختلط 13 نفره درس می خواند. با شواهدی که من از این مشکل زهرا داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.


دانلود دانلود چگونه می توانم اخلاق ورفتار اسلامی رادر دانش آموزانم پرورش دهم

دانلود چگونه می توانم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
دانلود چگونه می توانم اخلاق ورفتار اسلامی رادر دانش آموزانم پرورش دهم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

مقدمه.. 3

بیان مسئله: 4

روش های گردآوری اطلاعات (شواهد1).. 6

تجزیه تحلیل وتفسیر اطلاعات : 7

خلاصه یافته های اولیه: 7

اصول و مبانی تدریس درس هدیه های آسمان: 8

معیارهای ارزشیابی : 10

راههای پیشنهادی برای حل مشکل:.. 10

چگونگی اجرای راه جدید : 11

گرد آوری اطلاعات ( شواهد 2 ).. 14

تجدید نظر در روشهای انجام گرفته و اعتبار بخشی آن : 14

نتایج.. 15

نتیجه گیری : 16

پیشنهاد:.. 17

منابع وماخذ :.. 18

مقدمه

ای کاش می توانستیم مفاهیم گفتاری ونوشتاری خودراآن چنان تعریف کنیم که مخاطبان ماازگفته هاونوشته های ما،همان برداشت راکنندکه مطلوب ماست! شایدبرای همین است که می گویندکردارگویاترازگفتاراست!

درس هدیه های آسمان، که هدفش تعلیم وتربیت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد وجایگزین کتاب تعلیمات دینی گردیده،یکی ازارکان مهم تدریس درسطوح مختلف تحصیلی می باشدکه برای نیل به اهداف عالی یک جامعه ی ایده آل هر زمان بـایدمورد اهمیت خاصی ازسوی معلمین ودست اندرکاران آموزش و پرورش درتمامی پایه هاومقاطع تحصیلی قرار گیرد وبا شاخص قرار دادن این درس ، انتظار می رود جامعه ما در سالهای آتی نه تنها ازنظرشئونات اخلاقی وفرهنگی به مشکلی برخورد نکندبلکه جوانان بتوانندبه خوبی از عهده انجام مسئولیتهای محوله برآیند .وهمانگونه که هدف امام خمینی (ره) وشهدای عزیزمان بوده، جامعه ما الگویی برای ملل مختلف جهان گردد.با این مقدمه کوتاه می خواهم در تحقیق خود از علل دین گریزی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان آبادان ودرنتیجه افزایش فرهنگ باختگی و... آنان ،همچنین چگونگی هدایت آنهابه سوی اخلاق ورفتاراسلامی ازطریق تدریس صحیح درس هدیه های آسمان بپردازم . امیدوارم مورد اهمیت قرار گیرد.


دانلود دانلود اقدام پژوهی حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران

حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
دانلود اقدام پژوهی حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

چکیده : 3

تشکر : 4

مقدمه : 5

1ـ موضوع یا عنوان مشکل : 5

2ـ بیان مسئله (توصیف موقعیت آموزشی). 5

3ـ جمع آوری اطلاعات (شواهد1). 6

4ـ تجزیه و تحلیل داده ها : 7

5ـ انتخاب راه حل موقت : 8

6ـ اجرای طرح و نظارت بر تغییر پیشنهادی : 8

7ـ جمع آوری اطلاعات (شواهد2): 10

8ـ ارزشیابی و نتیجه گیری : 10

منابع و مآخذ : 12

چکیده :

من سعی کردم طی مطالعات ، بررسی ، نظرخواهی های مختلف و گردآوری اطلاعات تلاش خود را در جهت رفع این مشکل قرار دهم . در این راه از اولیای مدرسه ـ همکاران ، دانش آموزان کمک گرفتم . روش های مختلفی را یادداشت کردم و به کتب زیادی مراجعه نمودم تا با توجه به مطالب گردآوری شده و تغییر آنها از میان راه حل ها ، یکی را انتخاب کرده و در کلاس اجرا نمایم بنابراین تلفیقی از روش های (همیاری ـ ایفای نقش) را انتخاب کردم و با گروه بندی شاگردان کلاسم و ایجاد محیطی مناسب در فضای باز مدرسه با نوع آب و هوا در گروه و ملبس کردن دانش آموزان به شرایط آب و هوایی آن نواحی در گروه و دادن نقش به هریک از اعضای گروه همراه با بیان خصوصیات آن نواحی از روی پلاکاردها و نقشه نواحی آب و هوایی ایران که در پیوست آمده است این کار انجام شد و نتایج حاصل از آن بسیار رضایت بخش بود این رضایت مندی در گفته ها و رفتار دانش آموزان و اولیای آنها و همکاران هم پایه و کارکنان مدرسه به خوبی نمایان بود .


دانلود دانلود اقدام پژوهی چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد

چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود اقدام پژوهی چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

مقدمه. 3

مسئله. 4

گردآوری اطلاعات از وضع موجود(شواهد1). 5

3- راههای پیشنهادی. 6

تجزیه و تحلیل اطلاعات. 6

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آنها. 6

1-پرسش و پاسخ گروهی. 7

2-استفاده از رایانه و نمایش فیلم. 7

3- استفاده از تصاویر و نقشه ها. 8

4- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. 8

5- بازدید از اماکن تاریخی. 9

6-روش نمایشی. 10

7-دست سازه های تاریخی دانش آموزان. 10

گردآوری اطلاعات(شواهد2). 11

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 11

گزارش نهایی و نتیجه گیری. 12

پیشنهادات. 13

فهرست منابع و مآخذ. 14

مقدمه

یکی از علل عمدة ضعف در یادگیری و در نتیجه مشاهدة نمرات پایین میان دانش آموزان نداشتن انگیزه و علاقة کافی برای یادگیری است. البته انگیزه موضوعی نیست که تنها در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته باشد، این مفهوم از دیر باز مورد عنایت اندیشمندان و بزرگان قرار گرفته است. از جمله بیت زیر نشاندهندة توجه گذشتگان به علاقه در امر تربیت و معلم بود:

درس معلم اربود زمزمة محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را

در واقع انگیزه عاملی است درونی که رفتار فرد را در جهت معینی هدایت می­کند و راهنمای او برای گزینش، کوششی از میان کوششهای ارادی وی می­شود.[1] جان دیویی در مورد علاقة فراگیرندگان می­گوید: «علاقه جرقه ای است که بدون آن شعلة یادگیری فروزان نمی­شود.»[2] هدف اصلی نگارنده این است که با چه تمهیداتی می­توان علاقة دانش آموزان را نسبت به درس تاریخ افزایش داد. وقتی که این امر تحقق یافت زمینه برای رشد خلاقیت ها، ابتکارات و اندیشه های نو فراهم خواهد شد.


دانلود دانلود اقدام پژوهی حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم

دانلوداقدام پژوهی حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود اقدام پژوهی حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

چکیده: 3

هدف های انجام این پژوهش : 3

مقدمه: 4

هدفهای آموزش خواندن در دبستان : 5

فرضیه های پژوهش: 6

بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود. 7

گرد آوری شواهد اوّل (گردآوری اطّلاعات ). 7

تجزیه وتحلیل داده ها. 8

خلاصه ی یافته ها : 9

چگونگی اجرای راه حل ها. 9

راه حل ها ی انتخابی. 10

گرد آوری شواهد دوم. 12

تجدید نظر در روش های انجام گرفته واعتبار بخشی. 13

نتایج. 14

نتیجه گیری. 15

منابع وماخذ. 16

چکیده:

با توجّه به اهمیّت خواندن در این مقاله موارد ذیل ذکر شده است :

- اهداف خواندن

-راه کارهایی جهت بهتر خواندن

-راه حل ها و چگونگی اجرای راه حل ها

-چگونگی به دست آوردن اطّلاعات در رابطه با مشکل دانش آموز

هدف های انجام این پژوهش :

-آشنایی بیشتر با روش ها وراه کارها یی جهت بهتر خواندن .

-پی بردن به نقش خواندن در پیشرفت دروس دیگر.

_کمک به دانش آموزی که مشکل خواندن دارد و این مشکل باعث افت تحصیلی او شده است

_مطالعه وتحقیق بیشتر جهت بهتر شدن امر یاددهی ویادگیری . در این پژوهش سعی شده با استفاده ازنظر همکاران و کمک مادر و کمک دانش آموزان دیگر در کارهای تیمی تا حدودی مشکل دانش آموزپایه ی پنجم که در روخوانی ضعف شدیدی داشته و این ضعف روی دروس دیگر او نیز تأثیر داشته بررسی شود و تا حدودی هم مؤثر بوده است .


دانلود پکیج اشتغال زایی از طریق تلگرام

پکیج اشتغال زایی از طریق تلگرام
دسته بندی عمومی
فرمت فایل rar
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پکیج اشتغال زایی از طریق تلگرام

فروشنده فایل

کد کاربری 4572

پکیج اشتغال زایی از طریق تلگرام


دانلود دانلود چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم

دانلودچگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فهرست مطالب

چکیده. 5

مقدمه:. 7

بیان مساله و توصیف وضع موجود:. 8

گردآوری شواهد 1:. 12

تعریف عملیاتی مفاهیم و واژگان کلیدی:. 12

ب. مشاهده :. 13

ج. پرسش نامه:. 14

پیشینه تحقیق: 14

اهداف تحقیق: 15

۲. نصب فعالیت دانشآموزان روی دیوار جهت تزئین کلاس توسط آنان: 16

۳. کاربرد شعر مرتبط با بعضی از فعالیتها :. 16

۴. ایجاد انگیزه در دانشآموزان برای انجام فعالیتهای درس ریاضی: 16

۵. استفاده از روش ایفای نقش توسط دانشآموزان:. 17

۶. اطلاع رسانی به اولیا جهت آمادگی از پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان: 17

۷. انجام ارزشیابی تشخیصی از مفاهیم پیش نیاز جهت تعیین نقطهی آغاز تدریس:. 17

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده های اولیه:. 19

انتخاب واجرای راه حل:. 19

توصیف وضع مطلوب(شواهد 2):. 25

نتیجه گیری:. 27

موانع ومشکلات احتمالی :. 27

پیشنهادات:. 28

منابع ومآخذ:. 29

چکیده

از اوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه من را به موضوعی از این قرار به خود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا ازدانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. در واقع آن چه بیش از هر چیز من را متعجّب می‌کند، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود.

اما در پایان این پژوهش :

- دانش­آموزان در انجام تکالیف ریاضی دقت لازم را دارند.

- به درس ریاضی و فعالیت­های آن علاقه­ی وافری نشان می­دهند.

- از نتایج آزمون مداد ـ کاغذی که حاکی از پیشرفت آنهاست، راضی هستند.

- فعالیت­های عملکردی را به دقت انجام می­دهند.

- بیش­تر دانش‌آموزان،تکالیف ریاضی را بدون کمک گرفتن از اولیا انجام می­دهند.

- دفتر ریاضی خود را، تمیز و مرتب نگه داشته­اند.

- به ساخت وسایل کمک آموزشی مربوط به درس ریاضی علاقه زیادی نشان می­دهند.

- با روحیه­ی شاد، فعالیتهای کلاسی حاضر را انجام می دادند.

- اولیای دانش­آموزان از پیشرفت درس ریاضی آنان ابراز خرسندی می­کنند.

- با کاربرد ریاضی در زندگی تا حدودی زیادی آشنا هستند.

- هنگام انجام فعالیت­های ریاضی به یکدیگر کمک می­کنند.