دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 568 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 19 |
آیین نامه معاملات بورس
مادة 1. تعاریف
1. منظور از "سازمان،" در این آییننامه، سازمان بورس واوراق بهادارومنظور از "بورس"شرکت بورس اوراق بهادارتهران سهامی عام است.
2. "معاملات،" خرید یا فروش اوراق بهاداری است که در بورس پذیرفته شده است.هرمعامله درصورتی قطعیت می یابد که به تایید "بورس" برسد.
3. "تابلوی بورس" تابلویی است که برای ارائة اطلاعات طبقهبندی شدة اوراق بهادار بهکار میرود از قبیل تابلوی اصلی و فرعی، تابلو اوراق مشارکت دولتی و تابلوی اوراق مشارکت شرکتها.
4. "عرضه،" عبارت است از اعلام آمادگی برای فروش اوراق بهادار از طرف کارگزار فروشنده.
5. "تقاضا،" عبارت است از اعلام آمادگى برای خرید اوراق بهادار از طرف کارگزار خریدار.
6. "مشتری،" شخصی است که متقاضی خرید (یا فروش) اوراق بهادار است. "مشتری" میتواند نمایندة قانونی خریدار یا فروشنده باشد.
7. "سفارش،" درخواست خرید و یا فروش اوراق بهادار است که توسط "مشتری" به کارگزار ارائه میشود.
8. "قیمت پیشنهادی،" نرخی است که برای هر واحد اوراق بهادار از طرف کارگزار وارد سامانة معاملات میشود.
9. "قیمت باز،" نرخی است که اختیار تعیین آن از طرف "مشتری" به کارگزار واگذار میشود.
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 143 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 5579 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 54 |
دسته بندی | عمران و ساختمان |
بازدید ها | 264 |
فرمت فایل | dwg |
حجم فایل | 4005 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
دانلود پلان دانشگاه
با دریافت این فایل ، نقشه های اجرایی یک دانشگاه با طراحی حرفه ای را بصورت کامل و همراه با جزییات اجرایی در اختیار خواهید داشت.
جزییات موجود در نقشه دانشگاه:
– پلان طبقه اول دارای ۳۴ اتاق، دو سرویس پله، دو سرویس بهداشتی
– پلان طبقه دوم دارای ۲۲ اتاق، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، دو سرویس پله، دو سرویس بهداشتی
– نمای شمالی، نمای جنوبی، نمای شرقی، نمای غربی
– دتایل های اجرایی بام، دتایل های اجرایی پی، دتایل های اجرایی سرویس ها، دتایل های اجرایی اتصالات
– چهار برش از مقاطع مختلف، پلان مبلمان طبقه اول، پلان مبلمان طبقه دوم، پلان شیب بندی بام، پلان کف سازی طبقات، پلان شیب بندی سرویس ها و آشپزخانه، پلان کف سازی سرویس ها و آشپزخانه
– هشت پلان از تاسیسات الکتریکی به همراه نقشه های جزییات
– نقشه های سازه شامل: پلان فونداسیون، جزییات ستون ها، پلان تیر ریزی طبقات، جزییات سقف، جزییات بادبندها، پلان ستون گذاری طبقات و سایت پلان
– همچنین فونت مورد استفاده در نقشه ها در یک پوشه مجزا قرار گرفته است.
==========
فرمت: اتوکد
حجم: ۳٫۹ MB
==========
دسته بندی | عمران و ساختمان |
بازدید ها | 632 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2380 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 47 |
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 28 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 10 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
اصل تشویق و تنبیه در مدیریت علوی
مکانیزم ساختاری که هر سازمانی برای برانگیختن یا قدردانی از کارکنانش ایجاد مینماید ، سیستم پاداش (Reward System ) نامیده میشود . در این سیستم که در اکثر سازمانهای بزرگ امروزی وجود دارد ، عملکرد هر فرد مشخص گردیده و مورد ارزیابی دقیق قرار میگیرد و سپس در صورت رشد و پیشرفت مورد تشویق و تقدیر قرار میگیرد .
پاداشهای عمده در بیشتر سازمانها ، جبران خدمات ، ترفیع ، ارتقاء ، مزایا ، پاداش مالی و یا گرفتن پست و مقام میباشد که هر یک از این پاداشها ، میتواند بر روی نگرشها ، رفتارها و انگیزههای افراد تأثیر بگذارد . اصولاً اگر مدیر بخواهد بر مبنای اصل انصاف و عدالت حرکت کند ، نمیتواند به عملکرد همه کارکنان به طور یکسان بنگرد و تلاشها و کوششهای برخی کارکنان مبدع و خلاق و احیاناً سستیها و کمکاریهای برخی دیگر را نادیده بگیرد .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 80 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
استراتژی سه جانبه
چکیده
مدیران، مشاوران و کارشناسان برنامه ریز، همواره در جست وجوی روشهای موثرتری برای تدوین استراتژی هستند. روشهایی که در صورت به کارگیری، نتایج بهتر و ملموس تری را به همراه داشته باشد. این جست وجو از سوی محققان، اندیشمندان و مراکز آکادمیک، باارائه مستمر الگوهای تازه و تکامل یافته تری پشتیبانی مــــی شود.
این مقاله روش جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با گردآوری و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس بااستفاده از یک جدول تحلیلی، زمینه خلق استراتژی های مناسب کسب و کار را فراهم می سازد.
این روش، به موازات متدولوژی و فرایندهای گام به گام، بر اقدامات شناختی و فهم قواعد کسب و کار تاکید داشته و در این راستا از الگوهای مفهومی و توصیه های تفکر استراتژیک بهره می جوید.
استراتژی سه جانبه فلسفه خود را بر ماهیت فضای رقابتی متشکل از سازمان، رقیب و مشتری استوار ساخته و شرایط این سه بازیگر را برای تدوین استراتژی به کار می گیرد. این روش جدید با تاکید بر مفاهیم شناختی و تکیه بر ارکان کسب و کار، شیوه متفاوتی را برای تلفیق و تحلیل اطلاعات و تدوین استراتژی پیشنهاد می کند، هر چند در رابطه با اثربخشی استراتژی، علاوه بر روش، باید بر نقش قدرت تحلیل و خلاقیت ذهنی استراتژیست نیز تاکید شود.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 32 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
استراتژی بازاریابی الکترونیکی
بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟
1- بازاریابی پست الکترونیک. هرروز بیش از 900 میلیون نفر از پست الکترونیک جهت ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن به تعداد انبوه مشتریان بالقوه و تقویت ارتباط با آنها، استفاده از پست الکترونیک است. طراحی و ارسال خبرنامه های الکترونیکی از مهم ترین و شاید حیاتی ترین نیازهای تجارت های برخط است و ابزار ها و روش های تولید و ارسال خبرنامه ها، بسیار قدرت مند شده اند.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 30 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 11 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
استانداردهای مدیریت پروژه
- آشنایی مقدماتی با استانداردهای مدیریت پروژه و استاندارد PMBOK2000
2- تعریف پروژه/ مدیریت پروژه/ برنامهریزی و کنترل پروژه
3- چارچوب دانش مدیریت پروژه/ انواع مدیریت پروژه/ فرهنگ مدیریت پروژه
4- مراحل و چرخه حیات پروژه
5- سیستمها/ فرهنگ و انواع ساختار سازمانی
تعاریف:
- استاندارد:
مدرک شناحته شده توسط مؤسسهای شناخته شده برای استفاده مکرر و عمومی از راهنما و مشخصات یک محصول و قوانین مندرج در آن مدرک ( مقبولیت عامه)
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 48 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 12 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
اساسی ترین آفات مدیریت از دیدگاه مدیریت علوی
- دستیابی به هدف با هر وسیله :
مدیریت نیز مانند سایر امور فردی و اجتماعی دارای اصول و ضوابطی است که اگر مدیر در چارچوب آن اصول حرکت کند ، میتواند کشتی سازمان و تشکیلات را به ساحل نجات و مقصد نهایی رهنمون گردد و اگر از آن اصول و ضوابط خارج شود و به شیوهها و روشهای نامطلوب برای وصول به هدف متوسل گردد ، آفتی مخرب دامنگیر سازمان و تشکیلات خواهد شد و در نتیجه انحطاط و اضمحلال سازمان را در پیخواهد داشت .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 27 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 12 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
اشتباهات مدیران منابع انسانی
چکیده
این مقاله به مهمترین اشتباهات مدیران منابع انسانی و کارکنان در رابطه با مدیریت عملکرد میپردازد و د ر رابطه با پرهیز از این اشتباهات رایج الگویی ارائه میکند. این مقاله سعی دارد، تا بازگو نماید که چگونه فرآیند مدیریت عملکرد با رویکردی نوین و کاربردی، سازمان را در جهت تشخیص مشکلات عملکردی و در نتیجه از میان برداشتن موانع در قالب الگویی هفت عامله، حمایت میکند.